maandag 11 oktober 2010

Over duimen, pretparken en... la dolce vita!

Ciao ragazzi!

De titel van dit bericht 'says it all'. Oké, waar zal ik beginnen...
Duimen: Deze week heb ik een paar keukenaccidenten gehad... Een keer was ik de patate (Italiaans of Antwerps, aan u de keuze... ;) ) aan het schillen en sneed ik per ongeluk in mijn duim, niet diep, zo net een schrammetje net vanboven op het topje van mijn linkerduim. Da's dus niet zo fijn, want je voelt dat bij alles wat je vastpakt en doet. De dag nadien ben ik aan het afwassen en prik ik met een vork in mijn rechterduim. Deze keer minder geluk: bloed! Een stevige snee recht in de vouw van mijn duim, weer zo'n gezellige plek! Gelukkig is de linkerduim nu bijna genezen. De andere is nog wat gevoelig, maar dat zal ook wel snel klaar zijn!

Pretpark: Zondag zijn Eline en ik naar Mirabilandia geweest, da's een pretpark hier niet zo ver vandaan. Met de trein en de bus circa anderhalf uur onderweg. En het moet gezegd, het was ge-wel-dig! 't Was minstens zo leuk als Bobbejaanland, mijn persoonlijke Belgische favoriet!
Er waren twee extreme achtbanen, waaaaaaanzinnig extreme achtbanen, eentje gaat 6 keer over de kop, die hebben we zes keer gedaan ;)! De andere gaat 2 keer over de kop, maar die gaat dan weer 55m hoog aan 120km/u! Zalige attractie, da's mijn favoriet in het park! Er was ook een geweldige stuntshow, heel knap gedaan en best wel gevaarlijk, echt niets voor mietjes! Voor de rest waren er nog veel andere attracties die ook best tof waren, maar die een speciale vermelding op een haar na gemist hebben!



Het plan van de achtbaan, Katun,  6x over kop

iSPEED

Voor de rest van de foto's verwijs ik u graag door naar mijn facebook-pagina, ik denk dat de meesten onder jullie daar wel toegang tot hebben dus...

La dolce vita: Het leven gaat hier z'n gewone gangetje.
- We gaan nu eindelijk naar school, al vonden we het vanochtend toch een beetje tegenvallen dat we zo vroeg uit de veren moesten. Na zo'n vermoeiende dag gisteren wilden we nog wel een uurtje langer.
- We moeten naar onze goesting veel te veel naar de supermarkt. Lieve mama's we snappen eindelijk waarom jullie dat echt niet graag doen! :)
- En voor de rest gaat het hier goed, we zijn nu eindelijk een beetje terug in het schoolritme aan het komen en dat was toch wel nodig!

Dikke kus en tot ik jullie weer spreek:
Eat, pray, love!

X

5 opmerkingen:

  1. Tof om te horen!
    En meisjes, ik ga graag naar de supermarkt! Je moet er het leuke en het avontuur van inzien! Je ontdekt altijd nieuwe en goedkopere dingen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dat jullie geen mietjes zijn é:) Waw, het ziet er echt superplezant uit op de foto's.
    En ik ben heel blij dat het nu veel beter gaat met jullie, veel plezier!

    Kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eline is een beetje een mietje! Ik durfde echt niet in die iSpeed :-) Xana, je bent Miko een eervolle vermelding vergeten te geven!! :-( Haha!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeps, dat zet ik recht in het volgende bericht! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, ik moest lachen toen ik het woord 'keukenblunders' las in je blog want zo heb ik er zelf ook al een aantal achter de rug.
    Leuke blog op te lezen meid
    En dank je voor je reactie op m'n blogbericht trouwens.
    Amuseer je!
    Bisous
    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen