vrijdag 22 oktober 2010

1Up!

Ciao!


Vrijdag is marktdag in Forlì!
Vermits Eline en ik geen les hadden vandaag en ons allebei niet zo fantastisch voelden wegens een stomme verkoudheid, besloten we dan maar om onze voormiddag in de frisse lucht op de markt door te brengen.
De markt in Forlì is een groots volksgebeuren. Normaal kom je hier nooit echt veel volk tegen, maar op vrijdag is het over de koppen lopen op de markt. Aan de kraampjes waar je schoenen voor €1 (!) vindt, is het vaak vechten voor een paar. Ik ging naar de markt met als missie een lange gebreide vest te kopen, Eline wilde een lekker warme trui. Dus we begonnen onze zoektocht en uiteindelijk hebben we allebei onze 'goesting' gevonden.
Eline heeft een lekker warme 1Up-trui, bekend van Super Mario, voor diegenen onder ons die nog met een Nintendo of GameBoy gespeeld hebben...

En ik heb een lekker warm wollen kleedje gekocht. Heel mooi, heel zacht en supermakkelijk! 

Wie ziek is en zich niet lekker voelt als vrouw, voelt zich snel veel beter met iets nieuws om aan te trekken! Een waarheid als een koe, volgens mij!

Alla prossima! 
X

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi kleedje... heel mooi ook met een legging en lange laarzen... :o))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal waar, maar nu heb k een witte legging bij, dus da ga mss ni zo goed... M'n zwarte laarzen heb k wel bij, dus dat probeer ik wel eens... Nu moesten broek en schoenen goed zitten, want met die verkoudheid heb k t liefst makkelijke kleren! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kleedje xana, precies een diva :)

    BeantwoordenVerwijderen