maandag 24 januari 2011

Nog 4 dagen...

Ciao!

Gisteren hebben we nog eens gezellig gegeten met onze Erasmusvrienden. Spijtig genoeg is niet iedereen kunnen komen, sommigen wegens ziekte (de griep heerst over Forlì), anderen wegens schoolverplichtingen (lees: examens)... Maar met ons zessen was het ook best gezellig! We zijn naar een Japans restaurant geweest hier in de buurt en doordat we twee Japanse meisjes in ons gezelschap hadden, hebben we nu dus ook echt met stokjes leren eten! :)
Linsey - Eline - Ayano - Maia - ik
en achter het fototoestel staat Ellen! 
Linsey - Eline - Ayano - ik
Ellen - Maia
(De foto's zijn allemaal heel wazig, jammer genoeg... Deze zijn de 2 beste die 'k er heb uitgehaald)

Nu kan ik er eigenlijk nog altijd niet bij dat ook dat etentje alweer voorbij is... Nog 4 dagen, zoals ik het in mijn titel zie staan, hmmm, gek!

Morgen nog wat administratieve dingen regelen en dan beginnen we met inpakken! :)

Tot gauw!
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten