donderdag 27 januari 2011

Laatste dag!

Lieve lezertjes!

We zijn aan onze laatste Erasmusdag begonnen... Morgen zijn we beiden onderweg naar huis! Eline zal tegen deze tijd morgen al bijna geland zijn!
Ik kan het echt haast niet geloven, maar de waarheid is zichtbaar in mijn kamer: alle kasten zijn leeg, foto's zijn van de muur... Alle herinneringen die ik hier heb, zitten in zakken, op een blog op internet en vooral voor altijd in mijn geheugen gegrift. Alle mensen die ik hier ontmoet heb, hebben voor altijd een speciaal plekje in mijn hart, want Erasmus doe je niet alleen, maar met al je mede-Erasmussers! Da's wat Erasmus zo speciaal maakt! Je leert mensen van over heel de wereld kennen, van de VS tot Japan! Toen ik kennismaakte met die twee Japanse meisjes kon ik niet geloven dat ze van Japan speciaal naar hier kwamen om te studeren! Da's echt ongelooflijk! Ze kunnen niet zomaar even naar huis of gewoon met thuis skypen gezien het tijdsverschil! Ze komen in februari en maart naar België, dus dan zullen we hen een mooie herinnering aan België bezorgen en hen frietjes laten eten! :)

Aan alle Belgische Erasmussers: bedankt voor de fijne tijd hier en we zien elkaar zeker nog eens terug in België, he! :) Ook nog heel veel succes met jullie examens, indien jullie er nog moeten doen! :)

Dan wil ik nu nog graag even de tijd nemen om iedereen die mijn blog trouw gelezen heeft te bedanken! Ik schrijf heel graag blogs en ik hoop dat jullie ze even graag gelezen hebben! :)

Special thanks to mijn mammie, die zo lief was om me helemaal tot hier te brengen en me nu hier weer komt ophalen! Morgen laat ik je een van de mooiste en speciaalste steden ter wereld zien, San Gimignano! :)
Ook aan mijn broertje bedankt om me tot hier te brengen, spijtig dat je door omstandigheden me niet mee kan komen ophalen! En ik ben heel benieuwd naar je verrassing van volgende week vrijdag! :)

Dit was 'm dan: de laatste Erasmusblog!

Tot gauw!!!

X

1 opmerking:

  1. We gaan er nog een toffe laatste dag van maken! Bedankt voor deze fijne tijd!
    Bacio! xxx

    BeantwoordenVerwijderen