dinsdag 25 januari 2011

Nog 3 dagen...

Ciao!

Vanaf vanmiddag ben ik terug officieel toerist in Italië! Ik ben namelijk geen student van SSLMIT meer... Vanmorgen is alles geregeld, we hebben een officiële puntenlijst en al het bijhorende papierwerk is geregeld!
Mijn punten zijn naar behoren:
- Vertaling Frans -  Italiaans : 26/30
- Studi Interculturali e di Genere: 24/30
- Frans: 22,5/30 (De kerel van het International Office keek bijzonder verbaasd op bij het zien van een   decimaal cijfer in een resultaat... Tja, de Professoressa die we daarvoor hadden, was nogal van het verwarde type.)
- Italiaanse Linguïstiek: 30/30
Ik heb dus alle nodige credits behaald en mag tevreden terug naar Lessius keren! :)

De eigenares van het appartement hebben we ook gebeld en die komt, als ze niet te ziek meer is, morgen langs om te checken of we braafjes onze kamers aan het opruimen zijn.

Nu rijst volgende vraag: nu al inpakken of wachten tot morgen? Beetje moeilijk in te schatten! :)
Nog 3 dagen... en het is definitief voorbij!

Het is echt wel snel voorbij gegaan, gevlogen als het ware... Maar ik zal toch ook blij zijn om niet meer elke dag met luidruchtige buren te moeten leven, maar in de rust van de Kapelse bossen!
En ik heb zelfs nog betere vooruitzichten! Het laatste weekend van februari zullen mijn broer, mijn neefjes, hun vriendinnetjes en ik een pannenkoekenbak houden bij ons Boms (da's onze grootmoeder, voor degenen die nog niet wisten dat wij haar zo noemen ;) )!!! Zij bakt de beste pannenkoeken van de wereld en daar gaan we lekker met z'n allen van genieten! Lekker samenzijn met mijn nevenbende, zalig!!! :) (Allé ja, bende: het zijn er maar 3, maar ze tellen voor 100! :D )
Aaron, Jan, Kim en Jense, Kevin en Stefanie en Stein en Tessa: ik zal heel blij zijn als we elkaar daar terugzien! :)

Mama: nog heel erg bedankt voor je e-cardje en je lieve reactie op m'n blog! :)

Luv you all, guys!
Tot snel! :)

X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten