vrijdag 21 januari 2011

Laatste week

Ciaaooo!!

We zijn aan onze laatste week begonnen... En ik kan eigenlijk niet beschrijven hoe gek dat voelt!
Alle examens zijn achter de rug en ze zijn allemaal goed verlopen! :) Ik ben op al mijn examens geslaagd en Eline ook! :) We hebben van 3 van de 4 vakken onze punten al, maar van het punt dat we nog moeten gaan halen, weten we dat dat wel snor zit!
Zondag gaan we nog een keertje uit eten met een paar Erasmussers en de rest van de week draait om papierwerk en inpakken!
Maandag moeten we nog om dat laatste punt en dan dinsdag nog naar het International Office en naar de Erasmuscoördinator. Woensdag gaan we dan maar eens beginnen met inpakken, donderdag doen we nog hetzelfde en vrijdag zijn we weg! 't Zal gek zijn om mijn kamer helemaal leeg te halen.

See you soon! :)

X

1 opmerking:

  1. Ja t is een hoofdstuk dat wordt afgesloten maar je mag fier zijn op jezelf want je hebt het schitterend gedaan ! Ik ben in elk geval heel fier op u ! En ik zal ook heel blij zijn dat ik mijn dochtertje weer hier heb ! Ik mis onze babbel ! Tot gauw, xxx

    BeantwoordenVerwijderen