vrijdag 17 december 2010

Koning Winter

Dag lieve lezertjes!

Ik heb gehoord dat Koning Winter al duchtig aan de slag is geweest bij jullie. Wel, hier is hij sinds gisteren écht in het land. Ijskoud en sneeuw... De sneeuw blijft niet echt liggen, ik denk dat ze wat veel zout gestrooid hebben. Ik hoop dat ik de kou in België nog gewend raak, want ik vind het hier nu al 'pokkekoud'. Zelfs in onze kamers is het ijs-ijskoud! Niet normaal! Maar ja, de verwarming aanzetten kost hier een bom geld en we zijn nu al heel veel geld kwijt aan water, gas en elektriciteit... :s Dekentjes, extra sokken en dikke truien brengen gelukkig wel een beetje soelaas, hoewel het vandaag eigenlijk echt niet te harden is. Ik heb zelfs zin om mijn oorwarmer en handschoenen aan te doen... :s

Maar nu terug even wat anders: vandaag heb ik mijn eerste examen op Italiaanse bodem afgelegd en ik ben geslaagd! :D
Vanavond begint mijn laatste weekend in Forlì... Dat wordt goed ingezet met een party bij Marijke thuis en zal voor de rest bestaan uit studeren voor het examen van maandag (en misschien zondag de veldrit in Kalmthout meepikken, het is té erg om die te moeten missen, want ze wordt verreden op een boogscheut van bij mij thuis)!

Hier nog een foto van een bende uitgelaten Erasmussers:
Linsey (vooraan), Eva, Eline, Sarah, Ellen en Marijke
(Inderdaad: Ellen en Marijke hebben
kerstballen aan hun oorbellen hangen)
Lieverds, het duurt niet lang meer: ik kom eraan! :)
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten