dinsdag 21 december 2010

Check out

Lieverds!

Dit is de laatste blog die ik dit jaar vanuit Italië zal schrijven. Morgen vertrek ik naar huis! De weersvooruitzichten zien er veelbelovend uit, dus waarschijnlijk wordt onze vlucht niet geannuleerd, laat ons hopen!
Op dit moment staat mijn valies al klaar in de gang van ons appartementje, helemaal klaar om uit te checken uit Corso Mazzini 83A, Forlì, om dan 9 januari weer te worden ingecheckt! Twee volledige weken thuis; het zal me goed doen! Zeker weten! Iedereen nog eens lekker knuffelen en een stevige kus geven.
Ik ben al heel blij dat alle pakjes in de valies zijn geraakt, want eerlijk gezegd, zij vormen het grootste gewicht van mijn bagage! Zeker dat kadootje voor Aaron ;) ;) !!! Ben benieuwd wat je ervan zal vinden, broerie! En ik ben eveneens heeeeeel benieuwd naar dat pakje dat je voor mams en mij hebt... :)
Nu rest ons enkel de schoonmaak van het appartement nog, want wie komt er nu graag terug in een vuil huis! Bedankt mama's om ons dat zo te leren! ;)

Hierop heb ik heel lang gewacht: TOT MORGEN!!!! :) :) :)

XXXXXX

1 opmerking: