zaterdag 18 december 2010

Koning Winter: the sequel

Lieverds,

Ik blog al zo snel terug omdat ik jullie deze foto's niet wil onthouden. Toen Eline en ik gisterenavond naar Marijkes feestje vertrokken, schrokken we ons een hoedje toen we buiten kwamen... Het was spekglad en er lag een laag sneeuw! We hadden wel gezien dat het aan het sneeuwen was 's middags, maar we hadden niet durven denken dat de straten er zo zouden bijliggen. Wat normaal een wandelingetje van een halfuur zou worden, werd er eentje van ruim een uur... Maar we zijn er zonder kleerscheuren geraakt! Erg lang zijn we niet gebleven: we moesten nog terug thuis geraken... Maar het was een korte, maar krachtige laatste ontmoeting met de Erasmusvrienden!

Deze foto's heb ik onderweg gemaakt. Op Eline's blog vind je een foto van overdag! Link: zie hiernaast in mijn vriendenlijst! :)

De besneeuwde Piazza Saffi 

Zo lagen bijna alle straten erbij...
Dit is een foto van onze straat. 

Zo, maandag nog een exaampje en over een kleine vier dagen ben ik weer in ons Belgenlandje! Ik mag me blijkbaar verwachten aan een grote berg sneeuw en, hoogst waarschijnlijk, een WITTE kerst!!!! :) :) :)

Gek: hoe dichter het naar-huis-gaan komt, hoe langer de dagen duren... En dat terwijl de kortste dag van het jaar langzaamaan dichterbij sluipt!

Geniet van een stevige sneeuwwandeling en hou elkaar warm!

X

2 opmerkingen:

  1. En vandaag was er een kerstspektakel op Saffi! Keb er enkele foto's van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wees maar zeker dat je sneeuw zal zien hier in Belgenland ! Vannacht weer wat bij gevallen en ze verwachten er nog !
    Van mij mag die er vanaf woensdagmiddag allemaal uit vallen ! Maar laat er aub nog vliegtuigen landen in Charleroi woensdagmiddag !
    'All I want for Christmas is you '
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen