zondag 19 december 2010

Dear Lord, let it stop snowing...

Oké, dit is een blogbericht dat ik uit pure miserie (dramaqueen) schrijf...
Vandaag is het dan toch gebeurd: de luchthaven van Charleroi sloot om 14u de deuren, wanneer ze terug open zullen gaan, weet voorlopig niemand.
David en Sander zitten vast op de luchthaven, hun vlucht werd geannuleerd.
Mijn God, ik hoop dat dat bij ons niet waar zal zijn! Ik wil Kerstavond niet doorbrengen op een overvolle luchthaven! Misschien ben ik wat voorbarig, maar de kans dat onze vlucht ook nog geannuleerd wordt, is vrij reëel. Dus daarom wil ik jullie, mijn trouwe lezertjes, vragen om te bidden dat het stopt met sneeuwen. Woensdagavond mag er van mij terug een meter vallen, maar laat alsjeblieft de luchthaven open zijn deze woensdagochtend!

Ik dank u!
X

5 opmerkingen:

  1. Neeeeeeeeeee!Xana wat zeg je nu! Ik vertrek donderdag om 17 uur pas, laat et nog maar wat langer stoppen met sneeuwen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is de trein geen alternatief xana, zul je wel
    wat langer op zitten en wa duurder natuurlijk, maar dan raak je wel thuis.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    je tanteke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik duim voor je Xana!! Hou ons op de hoogte! xxx

    ps. Blijkbaar kan ik dus toch reacties plaatsen... goed om te weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oké, donderdagnacht-vrijdagochtend mag het terug beginnen sneeuwen dan! ;) Sorry, beetje egoïstisch geweest... ;)
    Ik hoop dat iedereen voor Kerstavond thuis geraakt! :)

    BeantwoordenVerwijderen