dinsdag 28 september 2010

Mijn optrekje!

Dag lieve lezertjes!

Hier volgen een paar foto's van mijn kamertje en van de gemeenschappelijke ruimten in het appartementje waar ik verblijf.

Mijn bed en kleerkast



Mijn superleuke plateau! Met dank aan tante Thalia!!! :)

Computerdesk en foto's

De gordijntjes waar ik zo fier op ben!
Met dank aan mam en broer
(en de markt, die er trouwens ook op maandag staat!)

Bed en nachtkastje met foto's
Over de kleerkast heb ik nog een en ander te vertellen...
Vrijdag heb ik de kast helemaal ingeladen, alles zat goed vol, deurtjes dicht gedaan... 's Avonds wil ik nog iets uit de linkerkast halen en, jaja, de deur blokkeert, geen openkrijgen aan. Aaron geprobeerd, mama geprobeerd, Eline en ik geprobeerd, geen beweging in te krijgen. Ikke: zenuwachtig en in alle staten.
Gelukkig kwam Signora Martoni, onze huisbazin, zaterdagmorgen om de contracten te tekenen, dus heb ik haar direct gemeld dat ik de deur niet meer openkreeg. Zij geprobeerd, niet gelukt, dus zij naar de klusjesman gebeld. Custode was er vrijwel meteen, hij prulde wat aan de sleutel en in minder dan een minuut was de deur open... Blijkbaar kan je de deur zowel naar links als naar rechts op slot doen, dus je kan zowel naar links als naar rechts draaien... wist ik veel...!
In ieder geval: die deur gaat niet meer op slot!!!!! :-)
De beruchte kleerkast


De gang, de deur links is de deur
naar mijn kamer, ik sta voor Eline's
slaapkamerdeur

De badkamer


Onze gemeenschappelijke gang

Keuken

4 opmerkingen:

  1. mooie gordijntjes ! ;)
    mooie foto's ook trouwens !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, gij hebt exact dezelfde foto's getrokken als ik ;-) Ik post ze morgen ofzo... Geen zin meer in vandaag. Da hebde als ge een hele dag tam zijt geweest he ;-)

    En vanavond: konijnenheuvel! :-)

    Baci

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey, dat ziet er netjes uit !
    hihi
    Had m al wel gezien natuurlijk !
    Koessies xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Xana,
    Is wel netjes hé, zal je er wel vlug thuisvoelen.
    groetjes
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen