zondag 26 september 2010

Aangekomen!

Hier zit ik dan! In Forlì, Emilia Romagna, Italië!
Aangekomen ben ik al een tijdje ondertussen. Gesetteld nog niet helemaal...
Ik heb de luxe gehad dat mijn supermams en superbroer me tot hier hebben gevoerd met de wagen. Van hieruit nog eens een welgemeende merci!
Donderdag hebben we een hele dag gereden om hier om een uur of 10 's avonds aan te komen. Dan hebben we al even de kamer bezocht en dan terug naar het hotel. Ik ben bij mam en broer in het hotel gebleven tot eigenlijk, nu... Dit wordt dus de eerste nacht van mijn Erasmusavontuur.
Mama en broer vertrekken morgen terug naar huis. En dan hoop ik ze dinsdagavond op skype al terug te mogen begroeten vergezeld van de honden en de kat, die momenteel ook op hotel zijn! Je ziet bij ons gaat ie-de-reen op reis! ;)

De afgelopen dagen heeft mijn kamer een ware metamorfose ondergaan: van witte muren, bed, bureau en kast tot gezellige kamer met, oké, witte muren maar met superleuke oranje-rode gordijntjes die het geheel een beetje opfleuren! Foto's volgen later! ;)

Aan iedereen een hele dikke zoen en see y'all soon!


X

Xana

1 opmerking:

  1. Hallo Xanaatje, zal wel even wennen zijn, maar alles zal wel goedkomen ! Geniet er maar van.
    Dikke kus
    van je tanteke
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen